חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
איך רפלקסולוגיה בהריון יכולה לעזור לך?

רפלקסולוגיה בהריון: כל התשובות לשאלות שמעסיקות אותך

ההריון הוא תקופה מאוד מיוחדת, מעצימה ומשנה את החיים שלך מקצה לקצה, גם אם זה הריון הראשון שלך וגם אם זה שלישי או רביעי. אני שמחה להציע לך מלווה מעולה לתקופה הזאתרפלקסולוגיה בהריון. רפלקסולוגיה היא דרך מצוינת, יעילה ובטוחה לעזור לך ולעובר שלך לעבור את חודשי  ההריון בצורה קלה, בריאה ומהנה.

איך רפלקסולוגיה בהריון יכולה להקל עלייך ברובד הפיסי?

רפלקסיה בהריון בשליש הראשון

רפלקסולוגיה עוזרת ותומכת במצבים כמו בחילות, הקאות, עייפות, חוסר אנרגיה. טיפול רפלקסולוגי יכול לעזור לגוף שלך להסכים לקבל את ההריון בצורה קלה.

רפלקסולוגיה בהריון בשליש השני והשלישי

רפלקסולוגיה יכולה לעזור במצבים של צרבות, בצקות, נפיחות, כאבים בגב, הפרעות שינה, קשיים בנשימה, עצירות ותופעות פיסיות נוספות. רפלקסולוגיה עוזרת לגוף להתכונן ללידה. באמצעות טיפול רפלקסולוגי ניתן לפתוח, להגמיש ולהניע את אזור האגן, לתמוך במערכת ההורמונלית.

איך רפלקסולוגיה בהריון יכולה לעזור ולהקל עלייך ברובד הרגשי?

טיפול רפלקסולוגי מצוין להרגעה במהלך הריון ולקראת הלידה, כאשר פחדים וחששות עולים יותר, לחזק את תחושת הבטחון. מאחר והריון הינו חוויה מאוד עוצמתית, הוא הרבה פעמים מאמת את האישה בהיבטים השונים של חייה וגורם למצבים רבים להתעצם ולצוף על פני השטח.

בעקבות ההריון יכול להתעורר משהו ביחסים עם אמא, יכול להשפיע על תקשורת עם בן זוג, הגוף משתנה ויחד איתו עולה נושא של דימוי גוף וקבלה של השינויים האלה, יכולים להתעורר פחדים שקשורים לכסף ובכלל, האם העולם הזה הוא מספיק טוב כדי להביא לכאן את הילד שלי  ועוד קולות שעולים ומשפיעים על מצב הרגשי, נפשי של האישה.

טיפול רפלקסולוגיה בהריון מהווה מענה מצוין גם ברובד הרגשי, מלווה ותומך, עוזר לחבר אותך חזרה לכוח שלך, לעוצמה שיש בך באופן טבעי. רפלקסולוגיה בהריון יכול לעזור לך בתהליכים רגשיים שאת עוברת כמו מצבי רוח, חרדות, דיכדוך, עצבות, חששות, דימוי גוף, הסתגלות רגשית ועוד.

רפלקסולוגיה בהריון הינו כלי שיכול לעזור לך להתמודד עם פחדים רבים שעלולים לעלות בזמן הריון, כמו פחדים לגבי העובר, פחד מלידה, פחד מאי ודאות, פחד ממה יקרה אחרי הלידה ועוד. רפלקסולוגיה בהריון הינו טיפול מרגיע מאוד ולכן יעזור לך במצבים של לחץ ומתח.

בהריון עולות התמודדויות רגשיות לקראת ההורות

 מה זה בכלל רפלקסולוגיה?

רפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול הוליסטית עתיקה הרואה את הבן אדם כמכלול של גוף ונפשה ומשתמשת בכפות הרגליים לאבחון וטיפול בכל מערכות הגוף. אני מאמינה כי רפלקסולוגיה יכולה לתרום המון בכל שלב בחיים, קל וחומר שהיא כלי נפלא בתקופה כל כך משמעותית וחשובה. רפלקסולוגיה הינה שיטת ריפוי התומכת בתהליכים הטבעיים של הגוף ולכן זו שיטה בטוחה ואפקטיבית לנשים בהריון בכל שלב.

הטיפול נעשה באמצעות עיסוי ולחיצות בכף הרגל ששולחים גירוי עצבי/אנרגטי לאיברי הגוף ומעוררים תהליך ריפוי טבעי.
טיפול רפלקסולוגי נעשה בלבוש מלא פרט לכפות הרגליים בשכיבה על הגב או על הצד.
אורך הטיפול כשעה.

סיפור מקרה – הריון ראשון, חוסר אנרגיה ופחדים לקראת ההורות

ל', אישה צעירה בת 25, הריון ראשון, הגיעה לטיפול רפלקסולוגי בעקבות חוסר אנרגיה, אך בעצם מה שהכי הטריד אותה זה פחדים: מה יהיה? האם אוכל להיות אמא טובה? האם יהיה לנו מספיק כסף כדי לגדל את הילד כפי שאני רוצה? התלונות שלה היו קשורות בעיקר ליסוד אדמה. יסוד אדמה מדבר על יציבות, בטחון, הכלה, הזנה.

מיקום של היסוד הזה בכף הרגל הינו בעקב. ואכן ראיתי שאזור העקב בכפות הרגליים של ל' יחסית קטן, רקמה די ריקה וגם קרירה כאשר במצב מאוזן זה אמור להיות אחרת ולכן רוב הטיפול התמקד בהטענה וחיזוק אדמה דרך כפות הרגליים. כבר אחרי כמה טיפולים ל' הרגישה יותר מחוזקת ושלווה.

 היתרונות של טיפול רפלקסולוגיה בהריון:

* טיפול רפלקסולוגי הינו טיפול מגע ולמגע יש כוח עצום בכל מה שקשור לריפוי.

* אינו פולשני.

* מאפשר לטפל באיברים פנימיים בלי לגעת בהם ישירות,

* מאפשר לטפל במקום כואב בלי לגעת בו ובלי לגרום לכאב נוסף.

* טיפול נעים מאוד.

* מאפשר לך להיכנס למצב של הרפיה עמוקה (גלי אלפא של המוח).

* טיפול רפלקסולוגי מזכיר לגוף את הכוחות האמיתיים שלו.

תשובות לשאלות נפוצות לגבי טיפול רפלקסולוגי

האם מותר לקבל טיפול רפלקסולוגיה בכל חודשי הריון?

כן, טיפול רפלקסולוגי הינו בטוח ואפקטיבי בכל חודשי הריון: משבוע ראשון ועד הלידה אצל מטפל מוסמך.

האם טיפול רפלקסולוגי עלול להזיק בהריון?

טיפול רפלקסולוגי אינו מזיק.

כמה מפגשים צריך כדי להרגיש השפעה?

זה מאוד אינדיוידואלי. אפשר כבר אחרי הטיפול הראשון להרגיש שינוי גם ברובד הפיזי וגם ברובד הרגשי. אנו כן מדברים כאן על תהליך של תמיכה וליווי ולכן יש חשיבות לסדרת טיפולים פעם בשבוע. בממוצע 4-5 טיפולים מספיקים כדי להתחיל לראות תוצאות של הטיפול.

 אני מאחלת לך לעבור את תקופת ההריון בשלום, בשמחה ובבריאות טובה, יוליה אורי– מורה לרפלקסולוגיה ומטפלת הוליסטית. תל אביב. 054-4585227 www.yuliaori.co.il ובפייסבוק.

**

אם את בהריון ומחפשת רפואה משלימה שתוכל לעזור לך עם התמודדויות רגשיות ופיסיות, יכול לעניין אותך גם לקרוא את המאמר על רפואה סינית בהריון ואחרי לידה, ועל פרחי באך בהריון ולידה, שנכתבו על ידי נשות מקצוע נוספות. אם את מחפשת מענה להתמודדויות רגשיות שאת עוברת, ויש לך רצון למצוא דרך רגשית שתוכל להקל על הפחדים, החששות ורגשות נוספים שעולים בך בהריון ולקראת ההורות, אז יכול לעניין אותך לקרוא על ליווי רגשי שאני עושה לנשים בהריון ואחרי לידה. אני מלווה רגשית נשים בהריון ואחרי לידה במשך שנים, ואשמח לעזור לך. שלך, לימור

קבלי בחינם תכנים שיעזרו לך להרגיש מובנת:

צרי קשר

תרגישי בנוח לכתוב לי דברים שחשובים לך,

לשאול אותי שאלות או לתאם מפגש ראשון לתהליך הליווי.

בהודעה ל – 052-2835020

שתהיה לך הורות טובה ומשמעותית, לימור

× ליווי תהליכי צמיחה לאמהות רגישות