חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בלי שינה עייפות אחרי לידה

עשרה חודשים בלי שינה- זו הישרדות !!

להיות בלי שינה. איך אפשר לשרוד את זה?

אם פעם היו אומרים לי שטיול עם תינוק בעיר יעשה לי כל כך טוב, אם היו אומרים לי שלבלות איתו אחר צהריים רגוע ימלא אותי אושר, אם היו מתארים לי איך אעוף באוויר מכל תזוזה קדימה בהתפתחות המוטורית, מכל נכונות לפתוח עוד טיפונת את הפה ולאכול משהו מלבד בקבוק מטרנה..

לא הייתי מאמינה.

לא הייתי מבינה מה הביג דיל, כשהייתי עדיין במעמד צופה מהצד הייתי חכמה גדולה….גאון!! היה לי כל כך קל להגיד שזה ממש לא סיפור, כולם יעברו בסופו של דבר את כל השלבים, אין מה להילחץ….אפשר לחזור רגע בזמן, רק כדי להלביש לעצמי סטירה מצלצלת?!

הרופאים אמרו שזה לא הגיוני כזה חוסר שקט

אז באמת, יש שיפור. בתחומים מסוימים יותר, כמו לדוגמא בעניין חוסר השקט במשך היום. תינוקי שלי המתוק עד גיל שבעה חודשים בערך, היה תינוק שכלללל הזמן בוכה….כל הזמן….אני כבר הרגשתי שאני מאבדת את השפיות….ובכי היסטרי…הוא היה מאושפז בגיל ארבעה חודשים עקב החוסר שקט שאפילו הרופאים, שראו תינוק או שניים, הגדירו כחוסר שקט קיצוני. יצאתי מהאשפוז בלי תשובות אבל עם ייאוש ענק. גם זה משהו.

לקחתי אותו למרפאה שמתמחה בטיפול במישור ההתנהגותי בתינוקות עם חוסר שקט, ושם נאמר לי שלדעתם זו בעיה פיסית…שזה לא הגיוני כזה חוסר שקט…וזה ממרפאה שמתמחה בתינוקות עם חוסר שקט!!! יופי!!! עוד קצת לחץ!!!! אוףףףףףףףףףףףףף!!!!!

חשבתי שאני מאבדת את זה….

יש שיפור ברוב התחומים, חוץ מבלילות

ובאמת, עכשיו, בגיל עשרה חודשים, יש שיפור ניכר. אני כל כך יותר נהנית ממנו, לא האמנתי שאני אגיד את המילים האלו כבר….נכון, יש לו את הקטעים שלו, אבל זה כמו לכל תינוק, אני מטיילת איתו, נפגשת עם חברים, יוצאת ( לפעמים אפילו בספונטניות!!!) מהבית….ולרוב הוא ממש מקסים….איזה כיף!!!

גם בתחום אכילת המוצקים, אנחנו עדיין מדברים על תפריט עיקרי של מטרנה, אבל מוכן פה ושם לנשנש דברים אחרים— ואני מבסוטית:)

יצאו כבר גם שתי שיניים, וכבר זוחל על הגחון, באמת יש שיפור ואני מודה לאל על כך.

אבל יש תחום שפשוט אין שיפור כמעט בכלל, ואני ממש לא רוצה להתמקד בו, כי אני יודעת שצריך לראות חצי הכוס המלאה, אבל אני פשוט נורא נורא עייפה….

זה הלילות….

ממש השתפרתי בתגובות שלי למצב

תינוקי שלי לרוב נרדם בסביבות שמונה וחצי- תשע, ואז מתחיל התעוררויות כללללל שעתיים…כל שעתיים….לפעמים אלו התעוררויות קצרות וחזרה לישון ולפעמים ארוכות יותר שאין לי מושג מה הוא רוצה….

יש לילות של נס, שהוא סוחב שינה ארבע שעות רצוף, אבל ברצינות, זה תינוק בן עשרה חודשים שמעולם, מעולם לא ישן לילה רצוף, לא שתגידו שזה משהו זמני בגלל השיניים או השד יודע מה.

אני רק רוצה לציין שבעקבות תהליך שאני עוברת כבר כמה חודשים ( עליו אספר בעתיד) ממש השתפרתי בתגובות שלי למצב. אני הרבה יותר רגועה וסבלנית , הרבה יותר מצליחה לא להתמקד בקושי ובייאוש,  הרבה יותר מאושרת….שזה מה שחשוב כי זה גם גורם לו להיות יותר שמח וחיוני.

אז זהו, סך הכל פוסט עם הרבה אופטימיות, על תינוק שבאמת לא היה לו קל והוא מקסים ומדהים ועם שיפור….

אבל מקווה שתקבלו גם את ההתלוננות השבועית…הפעם על הלילות….אני עשרה חודשים בלי שינה רציפה וזה מתחיל להיות בלתי נסבל….הם טסים לאיי קמרינס בבגדי ים כדי לשחק הישרדות?! לא לישון עשרה חודשים, זו הישרדות אמיתית!!!

יאללה, שבוע טוב ולילות נפלאים אמןןןןן!

** לבלוג של 'הכי אמיתית'

עוד אמהות כותבות :

הלוואי וגם אותי היו לוקחים עכשיו במנשא / שלומית ארד

מתי נהפכתי לר"סרית שינה של הבת שלי? / אמא של אביגיל

קבלי בחינם תכנים שיעזרו לך להרגיש מובנת:

צרי קשר

תרגישי בנוח לכתוב לי דברים שחשובים לך,

לשאול אותי שאלות או לתאם מפגש ראשון לתהליך הליווי.

בהודעה ל – 052-2835020

שתהיה לך הורות טובה ומשמעותית, לימור

× ליווי תהליכי צמיחה לאמהות רגישות