בלוג 'נשים מדברות אמהות'

איזה כיף שהגעת הביתה, את מוזמנת לחלוץ נעליים, להכין משקה חם ולשוטט בין המילים:

עלה ברוח לידה טבעית

לידה טבעית: האם היא הטובה ביותר? האם לכולן זה מתאים?

אמא אחת כתבה: " אותי זה מרגיז לראות את זה. אני מאמינה לאלה שאומרות שהייתה להן לידה טובה ומעצימה, אבל מוחה נגד אלה שמציגות את זה כ"כיף". תהיי כנה, תודי שלידה זה קודם כל קשה וכואב, ומתוך זה יכולה לבוא גם עוצמה. אבל לידה זה לא רק שירים וריקודים."

ואמא אחרת כתבה: "לאחרונה הפייסבוק ממש מוצף בסרטונים של לידה טבעית מדהימה. הרעיון כנראה שזה ייתן השראה לנשים. אבל במקום זה, כל פעם הלב שלי נשבר מחדש…

האם אני אשמה בכך שהייתה לי לידה כל כך קשה ?…

קראי עוד »

מחפשת תמיכה מהורים לילדים עם בעיה בוושט

אני ילדתי לפני 8 חודשים . הילדה שלי נולדה עם בעיה וושט ( אטרזיה של הוושט ) והיא נולדה לפני הזמן.
אלו תינוקות שנולו ללא וושט והיא חוברה מחדש. לצערי הרב אצלנו הושט לא חוברה באופן תקין ולכן אלינו לחבר מחדש בסוף החודש. עברנו כמה ניתוחים ויש לנו עוד דרך ארוכה מאוד.

אני מחפשת משפחות שעברו או עוברות גם תהליך כזה או דומה.

קראי עוד »
עצבות ושמחה אחרי לידה.עצובה למרות שאוהבת את התינוק

אובדן, שמחה ודיכאון אחרי לידה: למה את עצובה למרות שאת אוהבת את התינוק/ת שלך?

"אני אוהבת את התינוק שלי, אז למה אני לא מאושרת?" – זאת שאלה שעולה אצל לא מעט נשים אחרי לידה, שמרגישות שמחה ואהבה כלפי התינוק, אבל גם מרגישות שאיבדו כל כך הרבה דברים וחשות געגוע לחיים הקודמים. הנה

קראי עוד »
איך לדעת אם אני בדיכאון אחרי לידה

איך לדעת אם אני בדיכאון אחרי לידה?

אם זה לא דיכאון, אז למה אני מרגישה שאני רוצה שהכל ייגמר ?
אם זה לא דיכאון, אז למה החיים שלי מרגישים לא שייכים ?
אם זה לא דיכאון, אז למה אני מרגישה שהחיים שלי נגמרו ?
אם זה לא דיכאון, אז למה אני לא מצליחה לאהוב אותו ?
אם זה לא דיכאון, אז למה אני לא רוצה להיות פה. לא, לא רק פה כרגע. פה בחיים. לא רוצה. לא טוב לי.

קראי עוד »
הנקה עם לשון קשורה לתינוק

הנקה עם לשון קשורה לתינוק: מה עזר לי להניק

לשון קשורה היא תופעה שבה הלשון מחוברת יותר מידי בעור דק לקרקעית הפה וזה לא מאפשר לתינוק ליצור ואקום ולכן הוא אינו יכול לשאוב את החלב מהשד.

היועצת ביקשה גם מבעלי לפתוח את פיו ואז אמרה בצורה חד משמעית: " גם לבעלך יש לשון קשורה וזה עבר גם לילד". אחר כך, שסיפרנו את זה לחמותי, מתברר שגם היא לא הצליחה באמת להניק את בעלי לפני 30 שנה ואז אמרו לה שאין מספיק חלב. וזה, כאמור, מסתבר כלא נכון.

קראי עוד »

צרי קשר

לימור לוי אוסמי, מטפלת רגשית טיפולי פוריות, הריון, לידה, אחרי לידה, בגישת cbt-act
לימור לוי אוסמי

נעים להכיר,

שמי לימור לוי אוסמי, אני מטפלת cbt-act באמהות ויוצרת האתר.

את מוזמנת בשמחה לכתוב לי באופן אישי, אני תמיד עונה.

אם מעניין אותך פרטים על תהליך טיפולי איתי, כאן תוכלי לקרוא את כל הפרטים.

ואפשר ליצור איתי אחר קשר לשיחה ראשונית והיכרות.

 

 

לתכנים נוספים, אפשר להיכנס לפייסבוק וליוטיוב. 

תודה שאת פה, ואשמח לשמוע ממך,

לימור.

 

שתהיה לך הורות טובה ומשמעותית, לימור